Home made gumicukor
2017. június 20. írta: Ataisz reformélelmiszer

Home made gumicukor

Finomság a gyerekeknek, könnyen és egészségesen! ;)

11-single-default.jpg

Hozzávalók:

  • 2 evőkanál ATAISZ pektin
  • 1,5 evőkanál (ízlés szerint) citrom kicsavart leve
  • 3 evőkanál méz vagy szirup állagú más, pl. agavé (én erdei fenyőmézzel dolgoztam)
  • 2dl gyümölcslé (én kökény és bodzaszörpből dolgoztam)
  • propolisz tinktúrával az immunrendszer is örül ;) (homoktövist javasolnék még)

A hozzávalókat összelangyosítottam, majd szilikon formába töltöttem, és a fagyasztóban hagytam állni 1 órát. Ezt szívesen adom, ha elhangzik: Anyaaa! Kérek valami édesséégeeeet!

A bejegyzés trackback címe:

https://ataisz.blog.hu/api/trackback/id/tr7212608507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása